Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Aktualności

Zamek Bobolice i Zamek Mirów w konkursie na 7 Nowych Cudów Polski

Zamek Bobolice i Zamek Mirów w konkursie na 7 Nowych Cudów Polski

Miesięcznik National Geographic Traveler już po raz drugi zorganizował plebiscyt na siedem nowych cudów Polski. W gronie 32 nominowanych znalazły się Zamek Bobolice oraz Zamek Mirów, które reprezentują Województwo śląskie.

Idea konkursu zrodziła się rok temu, gdy National Geographic rzucił hasło „Polska jest najfajniejsza”. Za hasłem przyszedł konkurs w ramach, którego czytelnicy zgłaszali i odkrywali ciekawe, ale wciąż jeszcze mało poznane zakątki naszego kraju. Z nadesłanych propozycji redakcja miesięcznika wyłoniła 35, z których po głosowaniu sms-owym powstała lista siedmiu cudów Polski.

Konkurs, który miał być jednorazową, wakacyjną akcją, w tym roku został kontynuowany, a nominowanymi zostały po dwa obiekty z każdego województwa. O propozycje poproszono tym razem samorządy, regionalne organizacje turystyczne oraz lokalnych patriotów. Województwo śląskie reprezentują Radiostacja Gliwice oraz Zamek Bobolice wraz z Zamkiem Mirów.

Cieszę się, że bliźniacze Zamki Bobolice i Mirów zyskują coraz większą rzeszę sympatyków wśród turystów. Może tym razem uda się wygrać. Dla mnie te zamki i tak są już królewskim cudem – powiedział właściciel Zamku Mirów i Zamku Bobolice, Senator Jarosław W. Lasecki.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wysłać sms na wybrany przez siebie obiekt. W konkursie przewidziano także nagrody dla głosujących, do wyboru: tablet, aparat cyfrowy lub zegarek. By o nie powalczyć, do zgłoszenia sms-owego trzeba jednak dołączyć krótkie uzasadnienie swojego wyboru. Plebiscyt National Geographic Traveler potrwa do 24. września 2012 roku. 

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie: www.7cudow.national-geographic.pl, na której dostępny jest regulamin oraz pełna lista kandydatur wraz z kodami nagród.

(przygotowanie: Micjał Zębik, specjalista ds. Public Relations)


08

SIE

2012

1283

razy

czytano