Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Logo: Projekty UE.

Aktualności

Strategia marki Śląskie

Strategia marki Śląskie

Trwają intensywne prace nad projektem Strategia marki Śląskie – „Strategia komunikacji marki marketingowej w zakresie atrakcyjności turystycznej, gospodarczej i kulturowej Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2018”.  W ramach projektu powstała platforma współpracy - Partnerstwo Marki Śląskie. Jej celem jest zjednoczenie działań w zakresie marketingowym: samorządów, przedsiębiorstw, organizacji pozarządowych, instytucji naukowych, instytucji otoczenia biznesu, kultury. Poprzez Partnerstwo chcemy połączyć kompetencje oraz zgromadzić zasoby wszystkich podmiotów, które mogą przyczynić się do stworzenia silnej marki naszego regionu.
Wobec powyższych planów i działań, pragniemy zaprosić Państwa do współpracy i zaangażowania się w projekt strategii i Partnerstwa Marki Śląskie.
 

W pierwszej kolejności zapraszamy do zapoznania się ze stroną internetową dedykowaną projektowi strategii marki Śląskie: www.slaskie.pl/strategiamarketingowa. Znajdą tu Państwo szczegółowe i aktualne informacje dotyczące prac nad strategią. Witryna powstała z myślą o wszystkich mieszkańcach Śląskiego, dlatego zachęcamy do aktywnej promocji tego adresu również poprzez Państwa kanały dotarcia.
 

Ważnym elementem w procesie projektowania strategii marki Śląskie są konsultacje społeczne. W pierwszej połowie czerwca zostaną przeprowadzone spotkania z grupami interesariuszy strategii w: Bielsku-Białej, Częstochowie, Katowicach i Rybniku. Zależy nam jednak na jeszcze szerszym odzewie i zaangażowaniu społecznym. W związku z tym utworzyliśmy specjalny adres mailowy, dzięki któremu swoimi uwagami dotyczącymi rozwoju województwa mogą się podzielić wszyscy mieszkańcy. Prosimy o rozpropagowanie adresu: strategia.marketingowa@slaskie.pl i jednocześnie zapraszamy samych Państwa do korzystania z tej formy kontaktu  – doświadczenie i spostrzeżenia Państwa będą nieocenionym źródłem wiedzy dla strategów i analityków tego projektu.

05

CZE

2013

1079

razy

czytano