Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Logo: Projekty UE.

Aktualności

Polskie Marki Turystyczne wybrane!

Polskie Marki Turystyczne wybrane!

Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne" W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się wręczenie tytułów w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne". W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT oraz Robert Andrzejczyk, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Najlepsi zarządcy marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: „Polska Marka Turystyczna" (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat" (uczestnik, który pretenduje do tytułu „Polskiej Marki Turystycznej").

Tytuł „Polska Marka Turystyczna":

Marka Beskidy
Kraina Lessowych Wąwozów
Lublin
Śląsk Cieszyński
Toruń

Tytuł „Polska Marka Turystyczna – kandydat":

Jura Krakowsko-Częstochowska
Mazury Zachodnie
Puszcza Białowieska
Szlak wokół Tatr
Zamość
Ziemia Świętego Krzyża

Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna", otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

Projekt „Polskie Marki Turystyczne" został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on także wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju.

– Polskie Marki Turystyczne to projekt, który ma popularyzować w Polsce turystykę zrównoważoną i zadbać o rozwój obszarów, które są prawdziwymi perłami na mapie Polski. Mogą one swoim pięknem i atrakcyjnością zainteresować nie tylko naszych rodaków, ale również coraz liczniejszą grupę zagranicznych turystów. POT zapewni głównym laureatom kampanię promocyjną na rynku krajowym i zagranicznym. Wykorzystamy do promocji tych obszarów m.in. targi turystyczne, zaprosimy tam dziennikarzy i blogerów oraz zorganizujemy dla ich zarządców warsztaty marketingowe. Zwycięzcy mogą także liczyć na promocję na narodowym portalu turystycznym i w social mediach POT – powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Więcej na stronie internetowej: https://www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/

17

WRZ

2019

467

razy

czytano