Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Logo: Projekty UE.

Aktualności

Szlak Orlich Gniazd zgłoszony przez Związek Gmin Jurajskich Zwycięskim Produktem Turystycznym 2010 roku!!!

Szlak Orlich Gniazd zgłoszony przez Związek Gmin Jurajskich Zwycięskim Produktem Turystycznym 2010 roku!!!

Związek Gmin Jurajskich serdecznie dziękuje za każdy oddany głos na Szlak Orlich Gniazd w internetowym Konkursie na najlepszy produkt turystyczny 2010 roku.
Dzięki Państwa głosom Szlak Orlich Gniazd znalazł się na pierwszym miejscu. Bez
Państwa pomocy zajęcie tak wysokiej pozycji nie byłoby możliwe.
Bardzo dziękujemy!
Ostatni tydzień był bardzo interesujący. Jeszcze w połowie trwania konkursu minimalnie prowadził Poznań za Pół Ceny, jednak w ostatnich dniach dzięki Państwa głosom udało się nam wspólnie wyprzedzić konkurencję.
Szlak Orlich Gniazd zdobył łącznie 23,8 proc. wszystkich głosów. Poznań za Pół Ceny zgromadził 14,4 proc., a trzecie miejsce zajął iławski Festiwal Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting „Złota Tarka” (8,7 proc. głosów). Pierwszą piątkę zamyka Muzeum Lalek w Pilźnie (5,4 proc.) oraz Międzynarodowy Zlot Morsów w Mielnie (4,9 proc.).

Pełna lista z wynikami jest dostępna na stronie www.produkt-turystyczny-2010.otowakacje.pl.
- Tegoroczny konkurs miał bardzo ciekawy i wyrównany przebieg - mówi Katarzyna Nowaczyk, dyrektor serwisu otoWakacje.pl. W pierwszych dniach liderem była akcja Poznań za Pół Ceny, jednak pod koniec głosowania na czoło wysunął się Szlak Orlich Gniazd. Wielkie gratulacje dla zwycięzcy, który dzięki kampanii reklamowej w serwisach grupy Allegro, będzie miał okazję zdobyć jeszcze większą popularność wśród Internautów.
Organizatorem Konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku. Wybór Internautów jest serwis otoWakacje.pl. Konkurs wystartował 23 września jako wirtualna kontynuacja plebiscytu sygnowanego przez Polską Organizację Turystyczną.
Głosowanie trwało do 17 października. Nagrodą dla zwycięskiego produktu jednego z ponad 40 zgłoszonych - jest internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach serwisów Grupy Allegro. Wśród głosujących zostały rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.
Głosowanie internautów było drugim etapem konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny w 2010 roku. W pierwszym etapie Szlak Orlich Gniazd znalazł sie wśród 10 najlepszych produktów turystycznych nagrodzonych certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za Państwa głosy  po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową www.jura.info.pl     

    
(Informacja ze strony www.jura.info.pl)
 

25

PAŹ

2010

724

razy

czytano