Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Aktualności

UMÓW WIZYTĘ W URZĘDZIE SKARBOWYM

UMÓW WIZYTĘ W URZĘDZIE SKARBOWYM

UMÓW WIZYTĘ W URZĘDZIE SKARBOWYM. Na prośbę Urzędu Skarbowegow  Myszkowie publikujemy informacje dla podatników. 
 
Gdzie klient znajdzie informacje o usłudze?
Klient w prosty i dogodny sposób może umówić się na wizytę w stworzonym intuicyjnym systemie do rezerwowania wizyty https://wizyta.podatki.gov.pl/
 
Nasi klienci mają pełną informację na stronie https://www.podatki.gov.pl/e-wizyta-w-urzedzie-skarbowym/ :
w jaki sposób umówić się na wizytę,
kiedy nie trzeba umawiać się na wizytę,
jak odwołać umówioną wizytę.
Jeśli klient nie potrzebuje konsultacji z pracownikiem urzędu, to bez umówienia wizyty może:
odebrać zaświadczenie, 
dostarczyć opłatę skarbową,
złożyć dokument lub wniosek w punkcie podawczym albo w skrzynce podawczej, 
pobrać druki i formularze wniosków.
 
Korzyści z usługi umów wizytę dla klientów KAS
Klient może umówić się na wizytę przez różne formy kontaktu: elektronicznie, telefonicznie, w siedzibie urzędu – w każdym kanale obowiązuje ten sam terminarz wizyt,
usługa jest dostępna 24/7,
system kieruje Klientów do usług online – wtedy Klienci nie muszą przychodzić do urzędu skarbowego,
usługa podpowiada jak przygotować się do wizyty – jakie są potrzebne dokumenty, druki i opłaty,
wyszukiwarka i katalog spraw usprawniają wybór właściwej wizyty,
klient ma pewność, że trafi do eksperta w danym obszarze i uzyska właściwą informację, 
zaplanowanie wizyty usprawni proces załatwienia sprawy – urzędnik będzie mógł zapoznać się z aktami sprawy i problemem przed wizytą,
część spraw możliwa będzie do zrealizowania i zakończenia już podczas pierwszej wizyty, w warunkach zapewniających bezpieczeństwo informacji i komfort czasu obsługi,
umówienie wizyty jest gwarancją szybkiego i sprawnego załatwienia sprawy – istotne zwłaszcza dla osób aktywnych zawodowo,
system automatycznie wysyła do klienta powiadomienia z przypomnieniem o wizycie,
w sytuacjach losowych (brak dostępu do sali obsługi klienta) klient zostanie poinformowany o przełożeniu wizyty,
rejestracja wizyty daje możliwość oceny wizyty i otrzymanej usługi.

26

MAR

2024

58

razy

czytano