
umigzarki.pl
Nowa
Eliminacje Gminne Żarki - Ogólnopolski Turniej ...
24
mar
2025
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Żarki. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Burmistrz Miasta i Gminy Żarki ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze, urzędnicze Komendanta Straży Miejskiej w Żarkach. Wymiar czasu pracy: 1 etat, pełny wymiar czasu pracy
1.Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: bezpieczeństwo publiczne, administracja, prawo;
- ukończone 21 lat;
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym min. 2 lata w straży miejskiej lub policji;
- brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- nienaganna opinia;
- uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniu na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów na podstawie których funkcjonuje Straż Miejska t.j: ustawa
o samorządzie gminnym, ustawa o strażach gminnych, ustawa kodeks wykroczeń, ustawa kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminie, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych;
- ukończenie kursu podstawowego dla strażników gminnych;
- posiadanie doświadczenia zawodowego w służbach mundurowych zapewniających porządek i bezpieczeństwo publiczne;
- umiejętność kierowania zespołem i dobrej organizacji pracy;
- dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność;
- posiadanie prawa jazdy kategorii „B”;
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
- znajomość topografii gminy Żarki.
3. Zakres zadań wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania straży miejskiej;
- kierowanie bieżącą działalnością straży miejskiej;
- realizacja zadań i obowiązków wynikających z ustawy o straży gminnej, aktów wykonawczych i aktów prawa miejscowego;
- współpraca z podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- bieżąca analiza stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Żarki
i dostosowywanie zadań straży miejskiej do występujących zagrożeń i potrzeb;
- podejmowanie działań w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku usytuowanym na parterze. Na tym poziomie brak barier architektonicznych.
Praca przy komputerze. Praca w budynku oraz praca w terenie. Praca wymaga pełnej sprawności psychoruchowej.
5. Informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Żarkach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego zatrudnienia;
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j. z póź. zm.);
- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem komendanta straży miejskiej;
- oświadczenie dotyczące posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu
z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Żarkach” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Żarkach, ul. Kościuszki 15/17 lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 10 listopada 2021 do godziny 15.30.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Kwestionariusz osobowy można uzyskać w Sekretariacie Urzędu lub na stronie internetowej zarki.bip.jur.pl
Uwaga: dokumenty lub oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem
umigzarki.pl
Nowa
24
mar
2025
Więcej
umigzarki.pl
Nowa
20
mar
2025
Więcej
umigzarki.pl
Nowa
21
mar
2025
Więcej
umigzarki.pl
Nowa
21
mar
2025
Więcej
umigzarki.pl
Nowa
21
mar
2025
Więcej
umigzarki.pl
3
mar
2025
Więcej
Basen w Żarkach.
Ruiny w Żarkach.
Sanktuarium Matki Bożej Leśniowskiej.
Wycieczka rowerowa.
Zabytkowe stodoły w Żarkach.
Muzeum w Żarkach.
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury.
Widok na Żarki z lotu ptaka.
Przewiń stronę na samą górę.
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.